29 augusti, påväg bort!

hejsan!

Förlåt för dålig uppdatering.. i torsdags var jag också sjuk och hemma. Fast jag åkte en sväng till Robin på kvällen. =) sen åkte jag hem och sov. Åkte till skolan på fredagen, fast bussen kom aldrig så jag kom ju en timme försent och missade matten. Menmen, det ordnade sig. Lång och tråkig skoldag iallafall. Sen åkte jag, Sofie, Sita och Sabina och fixade en sak i jönköping och sedan åkte jag, Sofie och Sabina hem till Sofie. Senare åkte vi till Gränna där det var sjukt mycket folk och det var lite blandade känslor när det både blev slagsmål, hot och glada skratt. Men det ordnade sig och Sofie och Sabina följde med mig hem och sov hos mig tills idag. =) Så idag har vi bara lamat oss och vart hemskt trötta och fula. Sofie och Sabina åkte hem för inte så länge sen och jag har duschat och fixat mig för jag och min familj ska snart åka till våra kusiner och fira Hanna som har förlovat sig! Grattis till henne! :D sen får vi se vad jag hittar på ikväll..

hörs snart, puss!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa om min tävling

http://www.lovemercury.se//2009/august/ny-tavling.html

2009-08-30 @ 23:23:33
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback