2 augusti

Hejsan!

Om "uppdatera bloggen" hade funnits med som ämne i skolan så hade jag nog fått IG alltså...

Iallafall. I förrgår så åkte jag till stan med Sofie, vi gick till *hemligt ställe* men det var stängt.. sen åkte vi till a6 och där träffade vi Dudas och Daniel, men bara en liten stund. Jag hittade ett par jeans på bikbok som jag köpte, (sofie köpte likadana, hehe) sen åkte vi till stan och träffade Daniel och sedan åkte vi till huskvarna där det var fullt med folk, haha. Det var både roligt och inte kul, som när alla skrek att snuten skulle komma och alla bara sprang iväg. Sen åkte jag, Sofie och Daniel hem till mig och så somnade vi rätt snabbt. Igår så vaknade vi vid ett tiden, åt frukost och sedan åkte vi tre till stallet och jag red min älsklingsponny. Sen åkte vi hem till mig igen och jag duschade, sen åkte vi tre till stan. Väl där så åkte jag och Sofie till hennes pojkvän Bark och sen köpte vi mat på en pizzeria. Sen gick jag och Sofie hem till Daniel, sen var vi så himla trötta på att vara inne så då gick vi och mötte Ortmann, Marcus och någon mer. Sen ringde Johnny och Jimmy och då gick jag och Sofie till juneporten och hälsade på en stund hos dom. Sen tog vi bussen hem till Ortmann och åt glass, sen följde Daniel mig och Sofie till bussen, och sen åkte vi hem till mig och sov. Imorse så skulle vi gå upp tidigt och fixa, men Sofie stängde av larmet så vi sov till halv ett iallafall, haha. =) Jag har nyss duschat och Sofie har åkt hem. Jag vet inte riktigt vad som händer idag, Eliots ägare ska iallafall komma lite senare och hälsa på honom och så ska vi snacka om kontrakt osv..

Jeansen jag köpte, 499:- på Bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback