13 augusti.

Hej!

Måste bara berätta att jag tar ett uppehåll i bloggen just nu, har ett riktigt liv att reda ut för tillfället. Bor inte hemma längre utan jag bor hemma hos min kompis Sofie. Jag kommer skriva om allt som hänt och om mina dagar så fort jag har en egen dator igen. Kommer ni ihåg sist jag skrev? När jag sa att jag skulle till stan hem till sofie? Vi åkte som sagt till Tranås musikfestival och det var skitkul! Åkte karuseller och massa skit hela dagen.. en dag jag aldrig kommer glömma! Efter det så sov vi på en båt och dagen efter åkte vi och badade på en ö med båten. Sen efter det så tog jag och Sofie tåget hem till henne och efter det så har hela mitt liv bara gått neråt och neråt. Har förlorat nästan allt jag hade som betydde något och som jag sa innan så måste jag reda ut allt. Vet inte hur länge jag stannar hos Sofie, antagligen tills skolan börjar och ni behöver inte fråga vad som kommer hända sen, för det vet jag faktiskt inte själv. Jag jobbar nästan ingenting längre för jag orkar helt enkelt inte. Snackar knappt med Pernilla och Magnus för det orkar jag heller inte. Det enda jag gör på dagarna är att vara med Sofie och försöka hitta på roliga saker hela tiden så jag slipper tänka på allt dåligt som har hänt och kommer hända. Idag var jag på jobbet och sa att jag behövde en pause. Åkte sedan förbi stallet och stod säkert en halvtimme i hagen, kramade om min älskade underbara ponny Eliot och grät som en idiot. Kommer aldrig förlåta mig själv och jag tycker synd om honom som måste gå igenom detta, tur iallafall att han inte kan tänka så som vi människor, för han har ingen aning om vad som kommer hända eller vad som ens har hänt med mig. Men han märkte iallafall att något var fel för han stod helt stilla och bara flåsade mig i öronen när jag stod och grät.. Varför ska det alltid vara så att man "inser vad man verkligen älskar, när man har förlorat det?".... Trodde aldrig att detta som har hänt skulle hända. Men i mitt liv kan vad som helst hända, både bra och dåliga saker. Men en sak är säker, jag kommer iallafall ändra på mig som person efter detta som har hänt, jag kommer inte bli en annan thess, utan bara en bättre thess. En som inser sanningen innan det är försent, en som lyssnar på vad folk har att säga före innan jag ber dom att hålla tyst. Och om Pernilla och Magnus ser detta (mina fosterföräldrar) så tänker jag bara skriva att, förlåt. Förlåt för allt jag gjort och antagligen kommer göra.

Förlåt för dålig uppdatering men ni får faktiskt ha respekt för privatlivet också. Ha det bra så skriver jag så fort jag har en egen dator.. puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska inte fråga vad som hänt, men vill du berätta så lyssnar jag. =/

Hoppas iallafall att det ordnar sig, men det kommer det göra. Kanske kommer det ta tid, men man hittar en lösning på allt. <3

2009-08-13 @ 16:13:05
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: michaela

thess va fan har hänt? jag blir seriöst riktigt jävla orolig. du svarar inte på mina sms eller du har inte hört av dej. gör det så jag åtminstonde vet att du lever?

2009-08-16 @ 17:00:51
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 22:24:07
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: sanna

gmn? <3

2009-08-24 @ 15:47:45
URL: http://sannizenffs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback