Kasta en 3310 i väggen, inget händer?

Hemma nu förresten, och jag får låna min brors mobil, en nokia 3310 tills jag köpt en ny. Jippie.. Har iallafall samma nummer för er som har det. Det blir ingen ridning idag, för jag har så jävla ont i min mage, och ni tjejer, ni vet varför ;) Plus att min mage är överkänslig, och den senast tiden så har jag inte precis skött mattider och sånt. Så idag blir det bara att ta det lugnt hemma, om jag mår bättre ikväll ska jag nog hoppa studsmatta, det är roligt!

8.20 engelska (repeterade inför provet)
9.20 spanska (övade inför provet)
10.10 hemkunskap (jag och Jannike svarade på frågor, snackade mest med William och Gustav)
12.30 NO (Robotlabb, satt vid datorn och sov)
14.05 SO (repeterade inför provet)

Och nu slocknade min lampa på mitt rum, jippie! Jag ska ringa Magnus nu och be han köpa hem nya, annars är det ju omöjligt att sminka sig framför speglen i mörker.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Välkommen in!

2009-04-27 @ 17:29:20
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: jaså? hur vet du det? <3

2009-04-27 @ 17:59:20
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback