Trevlig kväll.

Nu är jag hemma gott folk! Vart en supertrevlig kväll, åkte till stan och köpte ett par ballerinaskor. Träffade folk på stan, gick på bio Fast and furious. Som va jättebra! Sen blev det att äta på mc donalds och sedan bar det hem. Träffade två jätte trevliga tjejer som tydligen kände min kompis Albin. Dom var helgalna precis som jag!

Imorgon blir det en bildbomb med massa bilder från idag. Min bror är inte hemma så han kan inte fixa överföringsladden till kameran, så det får bli imorgon istället!

Ha en nice fortsatt kväll och natt, nu så ska jag strax lägga mig, så godnatt! Puss.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du har en bra kväll!



Prenumerera gärna på min blogg, och säg bara till så prenumererar jag på din med. =)

2009-04-06 @ 23:18:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback