Tävling imorgon.

Red dressyr på ridbanan, det gick skitbra! Så det ska nog gå bra imorgon, kommer nog inte dö iallafall. ;) LC:2 dressyr och LD hoppning. Peppa! Så imorgon ska jag gå upp klockan åtta, och sticka till stallet. Gjorde flätor på ponnyn efter att jag ridit, tog sisådär en och en halvtimme, jobbigt som fan! Imorgon ska jag göra knopar av det, så kommer min ponny bli finast. Fast det är han redan. ;)

Jag och Sita åt kycklingkebab nyss, och nu sitter vi och kollar på en skittråkig film! Haha, men vi ska snart sova iallafall, kanske inte bloggar imorgon innan jag sticker till stallet, och tävlingen tar nog hela dagen. Så jag kommer inte kunna uppdatera särskilt mycket imorgon, men hörs iallafall. Pussar sötnosar! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄS INLÄGGET

TAR UPP MASSA VIKTIGA SAKER OM SJÄLVKÄNSLAOCH SJÄlcFÖRTROENDE!!



" rel="nofollow">http://amandavardet.blogg.se/2009/april/tankar-om-blondinbellas-fa-battre-sjalvkansl.html*

2009-04-26 @ 13:48:53
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en underbar söndag nu och en bra start på veckan imorgon, ha det bäst!



PS. Om du vill så kan vi gärna lägga till varandra på blogglovin, skulle vara jätte kul om vi kunde följa varandras "liv" :)

2009-04-26 @ 14:27:10
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback