Sommar.. KOM!

heeej bloggen! =) nu är jag hemma igen! Eller jag har vart hemma i ca 40min, men jag har duschat och så.. Det gick jätte bra att rida, han var så pigg så. Gjorde en massa bomövningar osv, det var lite jobbigt i ryggen eftersom att jag tappat muskler när jag inte ridit på nästan två månader.

Skola imorgon.. Uusch! Fast det ska väl bli kul att träffa endel folk igen =) som man har saknat under lovet. Fast jag längtar inte till dom tidiga mornarna igen. Men det är bara några veckor kvar sen är det sommarlov :D om exakt 60 dagar för att vara korrekt. Då fyller jag även 15, woho!

Bilder kommer i ett inlägg strax från bilmässan!

Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Tack tack :D

2009-04-13 @ 22:03:17
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback