Shopping imorgon!

Denna dagen har bara gått åt att sova, dega framför datorn och tvn. Visserligen har jag ju vart i stallet och ridit, men det känns knappt som det! Även fast jag sovit överdrivet många timmar två nätter i rad nu så är jag jätte trött, varför är det så? Att man blir tröttare ju mer man sover. Och om man sover för lite så blir man trött också, så antagligen måste man sova exakt 8-9 timmar varje dag, men vem orkar det? haha inte jag iallafall, det är egentligen inte bra. Men min sömn är rätt rubbad.

Jag hade extremt tråkigt innan så jag gjorde en ny header, fortfarande en tråkig tillfällig. Vill ta nya bilder snart så att man kan göra en någorlunda någon gång.. Men denna får duga så länge iallafall.

Imorgon blir det Michaela, som ska komma till mig vid kvart i tolv. Sen efter det så ska jag till stan, äntligen blir det en ny jacka och ett par nya skor! Efterlängtat som tusan. Men nu måste jag lägga mig känner jag, för att orka med morgondagen. Så godnatt bloggen, och läsarna.
puusss.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: tack så jättemkt <3

2009-04-06 @ 00:04:11
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback