Godnatt kram!

Nyss åt jag en tallrik med flingor, haha. Jag och mina matvanor.. Nej men jag hade ju inte ätit sen klockan fyra så jag var rätt hungrig, kändes så himla normalt att äta flingor klockan elva på kvällen.. not.

Nej men nu är jag trött och jag måste sova för imorgon är det skola.. blir ledsen bara jag hör ordet. Haha
Bloggar antagligen på morgonen, eller kanske i skolan om jag får tag på någon dator. Hörs imorgon! ♥

Jag gillar verkligen denna bilden på mig och Magnus :D
jag står på tå.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej, nej, trodde egentligen inte heller sjukdom, men man undrar ju. Jo, fast ha brukar gilla detta bettet, men visst det kan ju va något sådant.

Tack för hjälpen. =)

2009-04-13 @ 23:33:41
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 11:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback