Give me some.. cookie!

Nu har jag suttit vid datorn ett tag, gjort engelskaläxan och jag är stolt över det. Snackat med Magnus och Pernilla, även snackat i tele. Nu är jag trött, (not) men jag måste sova, imorgon blir det tandläkaren 7.50 så jag åker hemifrån halv åtta, jippie! Missar första lektionen, engelska. Så min lärare hade inte märkt om jag inte gjort läxan tills imon, men det är bara jag som förlorar på att skita i det så jag gjorde den iallafall, plus att jag redan hade gjort mer än hälften när jag kom på att jag skulle missa lektionen, smart! Hörs imorgon iallafall sötungar, puss! ♥

Kom på att jag egentligen va hungrig innan och jag skulle äta, men jag satt vid datorn/snackade i tele istället, så nu är det försent för det, får helt enkelt äta frukost imorgon, dumma thess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback