Frisk! Snart iallafall..

Tjihowe, nu är jag jätte trött. Sitter här vid datorn och lyssnar på musik, Sita sitter snett bakom och latar sig hon med. Denna dagen har gått super fort, man vet inte riktigt vart den har tagit vägen.. Iallafall så var jag på sjukhuset som jag skrev innan, gjorde sånt där "cykeltest" och hade en massa sladdar som satt fast vid min överkropp samtidigt. Tog massor med prover och så, men doktorn sa att det såg jätte bra ut. Får provresultaten hemskickade om ungefär en vecka, visar det bra som doktorn trodde så blir jag friskförklarad! Äntligen, jag är så sjukt glad. Efter att jag vart på sjukhuset så åkte jag och Pernilla till Eko och köpte ett par nya ridskor och en slags salva som man ska smörja in hästarnas man och svans med som hjälper mot knott och irriterad hud. Sen hämtade vi Sita och vi gick till stallet strax efter att vi kom hem.

Bästa idag måste ändå vart när Ellinors lillebror Erik och hans kompis följde efter mig och Sita när vi gick hem ifrån stallet, dom skrek mitt namn och gömde sig sedan, som att vi inte fattade att det var dom.. haha.

Köpte ju ett par ballerinaskor igår, och idag köpte jag en skinnjacka (fejk) från Sita, som hon aldrig använt.


Dåliga mobilbilder, men kameran hade inget batteri eftersom att jag glömt att stänga av den imorse..
Skorna är ifrån Vagabond och jackan är ifrån H&M.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: sabinah

sv; klart vi måste träffas snart. (L)

2009-04-07 @ 21:54:51
URL: http://sabinahfransson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka ursöta skor :) Kram

2009-04-07 @ 21:57:22
URL: http://woznica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback