Dålig dag, antagligen. ;D

Hemma för en stund sedan från stallet, tävlingen gick både skitbra och dåligt, haha. Dressyren gick jätte bra men hoppningen gick sämst, haha. Stopp på första, rivning på andra, stop på tredje och jag åkte i backen. ;) Inte nog med det utan jag åkte i backen när jag skulle hoppa över ett dike påväg hem också!  haha, så jag har ont i baken och handen, som det kan gå. ;)
Några fina bilder blev det iallafall från dagen. Ska äta nu, sedan ska jag duscha för jag känner mig inte det minsta fräsch. Hörs senare! =)

Kommentarer
Postat av: ottilia

ajdå, hoppas det går bättre nästa gång! :)



sv; haha, "inte ens du"? Brukar du bada först av alla? ;)

2009-04-26 @ 16:38:24
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback