7 april, - bildbomb!

Hej bloggen! Idag vaknade jag tidigt, men jag gick ner och satte mig vid tvn, sen har jag fixat lite där nere med. Hinner inte blogga nu eftersom att jag ska slänga i mig en pannkaka, byta om och sedan blir det att åka till sjukhuset. Hörs senare!

Här kommer det en liten bildbomb, enjoy!

När jag och Mikaela åt donuts i skolan för ett tag sen.

När jag och Mikaela åt glass igår.

Våran alldeles egna chokladsås, som smakade.. unikt?

Vi hade en rolig stund på studsmattan.

Även på marken hade vi roligt!

Ojoj, inte bra.. Men en riktigt rolig dag hade jag!


tyvärr så hade jag inte med mig kameran när jag var i stan, annars så får jag tigga lite bilder från dom två tjejerna som jag träffade, dom tog en massa roliga kort så dom måste jag bara få snotta.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej, jag har lagt till dig nu också. =)

2009-04-07 @ 13:14:52
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: mathilda

hoppas du får ett jättebra påsklov!:D

2009-04-07 @ 13:28:10
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback