4 april.

Hej bloggen!

Jag är en värdelös bloggare.. jag ska försöka skärpa mig. Nu är det ju lov så då har jag ju tid att blogga. Då är det ingen tråkig skola.

I torsdags så var jag med Sita och vi red upp till ridskolan och Eliot fick verkligen sträcka på sina ben. Sen blev kvällen jätte lång för att jag snackade med en kompis jätte länge. Lovely! Annars fanns det inte mycket mer att säga om den dagen.

Igår så var det skola, matteprov som gick utmärkt och inställd idrott så vi slutade tio över tolv. Underbart! PÅSKLOV! Slippa skolan i tio dagar, fantastiskt. Efter skolan gick jag hem till Sita, och vi tog det lugnt till ungefär klockan sex, då gick vi ut och så var vi ute nästan hela kvällen, det var svinkallt till slut, haha. Men det var en rolig kväll. Tack Sita! :)

Idag så vaknade jag vid ett, vi åt frukost och nu sitter jag i en gungstol med datorn i knät, jag är så sjukt trött så det finns inte. Sen ska jag byta om och sedan rida. Ikväll ska vi ha en liten myskväll, med chips och film. Nej nu måste jag sluta skriva, ha en underbar lördag! Puss.

Kommentarer
Postat av: mathilda

hoppas du får ett jättebra lov!:D

2009-04-04 @ 15:53:00
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: ottilia

sv; Tack! (:

sv2; ska bli, någon gång. (:



ha ett bra lov! :*

2009-04-04 @ 16:42:36
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback