30 april.

Hej! det är inte det att jag inte orkat blogga, utan jag har bara haft fullt upp eller helt enkelt vart för trött.

TISDAG
Jag och Sita åkte till Daniel efter skolan, eller jag åkte dit först ensam eftersom att Sita skulle träffa sin bror vid juneporten, sedan klippte sig Daniel, och sedan var vi hemma hos honom och åt godis och hade allmänt kul, ;) Sedan åkte jag hem till Sita och sov hos henne.

ONSDAG
vaknade upp hos Sita, ensam hemma eftersom att hennes mamma och hon jobbade. Gjorde mig iordning och gick ut där Jannike väntade, sen var jag hos henne och rensade ogräs till klockan ett, då åkte vi till stallet och red, jag red en fjordhäst som heter Cordia och det var inte lite krut i den! Shit alltså va den sprang, lite läskigt när den bara sprang utan att stanna, hahah. Sen efteråt åkte vi tillbaka till Jannike och mös på studsmattan. =) Sedan fick jag skjuts hem. Åkte till stallet och red en kvällsrunda med min ponny, han va riktigt duktig och mysig! Sedan ringde jag Daniel och vi snackade i telefon tills vi var dödströtta, då blev det att sova!

IDAG
Skola, Daniel och hans morsa hämtade mig vid esplanaden och vi åkte hem till mig, vi har bara vart tråkiga och vart ute, ätit mat och fixat med kaninerna. Nu ska vi äta efteråt, så hörs snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback