27 april.

Någon har hackat min blogg!!

Imorse kunde jag inte logga in, inte på någon av datornerna hemma, och nu lyckades jag, med mitt ANDRA lösenord.  Så nu byter jag, så du som hackat, fuck you!

Aja, imorse vaknade jag tidigt och gjorde mig iordning, försökte fixa bloggen, men det funkade ju inte som sagt. Sedan åkte jag till skolan och hade engelska, spanska, hemkunskap och nu har jag NOn, robotlabb igen. Sebastian och Martin hälsar att dom är bäst på det. Dom vill även att jag ska skriva en sak om våran NO lärare, men det nämner vi inte här, ;)

Nu ska vi fortsätta med robotlabb, hörs senare! =)


BTW!! Jag tycker att Mikaela är het! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Men blogg.se krångla imorse. Där var ingen som kom in på sin blogg.

2009-04-27 @ 17:10:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback