25 april.

Gooodmorgon bloggen! Det var länge sen jag gick upp såhär tidigt en lördag. Men har man väl anmält sig till en konfermationsgrupp så måste man gå.. Idag är sista gången iallafall, sen blir det gullbranna nästa!

Igår red jag min ponny, han var inte särskilt uppmärksam i början när jag skulle rida dressyr, men sedan blev han lugn och avslappnad. Jag och Ellinor hoppade båda oxer 105, duktiga ponnys! =) Kom hem ifrån stallet ungefär klockan kvart i tio. Då var jag och Sita ute en sväng, somnade runt två tiden, då kan man säga att jag somnade på direkten i sängen! Hahah, hur förbannat trött som helst.

Har vart vaken en halvtimme, måste äta något för att sedan gå till kyrkan här i Ölmstad, bli upplockad och åker sedan till Örserum för konfa. 9-15 till 12.30. Döda mig?

Jag måste typ drämt till min armbåge igår, har förbannat ont!

Såhär trött är jag. Hahahha! Osminkad också.

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: haha nej jag fattar inte? :) Jag addar dig på msn så kan du förklara? (a jättesnällt!

2009-04-25 @ 11:22:38
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback