21 april.

Hej bloggen! Sitter på NO lektion på en bärbar dator som någon i klassen egentligen ska ha till att programera en legorobot. Men tydligen så tröttnade personen med det så jag fick datorn istället ;)
Imorse snoozade jag lika länge som igår, ända tills jag fick springa upp, åt ingen frukost imorse heller.. inte bra det. Men aja, Mikaela var snäll och gav mig pengar så jag kunde köpa en fralla i skolan. =)
9.00 Svenska
10.15 Idrott
12.30 Spanska
13.20 Matte
14.00 NO
Fick bara vara tjugo minuter på matten eftersom att vi skulle få information om mopeder. Vi fick testa att köra en simulator och det gick skit för mig :P Missade iallafall en timme på NOn, och när jag väl kom tillbaka till lektionen så satt jag och Sebbe Krantz bara och tog kort med hans webcam på hans bärbara dator. =D Annars har detta vart en rätt trött-dag om man säger så, har vart slappt också, sovmorgon, håltimmar och slapp lektioner.

Idag klockan 18.00 är det möte på skolan, yrkeskväll. Innan det ska jag vara med Sita och en till, som vi ska möta upp nu vid esplanaden. Efter det ska jag sova hos Sita, imorgon är det studiedag, JIPPIE! =D
Nej nu måste jag stänga av datorn och gå ner till mitt skåp. Måste vara vid esplanaden vid halv fyra, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback