2 april - gårdagen.

Godmorgon bloggen!

Jag ber hemskt om ursäkt för att jag inte bloggade igår.. det ska bli ändring på detta i helgen, i pomise!

Iallafall, min gårdag började med att jag började skolan vid 8.30 med hkk prov, det gick super! Daniel satt och snackade med mig, han hade omprov så han fick en aningen lite skäll, haha.. Sen gick jag hem till Sita för jag orkade inte vänta ungefär en timme i skolan. Men hon och jag kom försent till engelskaprovet.. hehe, men det gick bra och jag var glad att jag pluggade kvällen innan. :)
Efter skolan följde jag med Sita hem, vi somnade i soffan. Latmaskar, haha. Sen gick jag ner till esplanaden för att möta upp en person. Vi pratade och sen gick jag hem till Sita igen. Åkte till Stan senare med en liten stund, och jag blev superglad när HV vann mot Färjestad! Underbart. Kom hem vid elva tiden och då somnade jag nästan direkt så därför så bloggade jag inte igår..

Imorse vaknade jag jätte tidigt, vet inte varför. Men jag var grymt trött iallafall, men jag somnade inte om! Det börjar arta sig det här.. haha. Idag blir det en lektion, sen ska hela årskurs åtta åka till Erik Dahlbergs gymnasiet för att få en massa information och så. Slipper lektioner iallafall!
Nej nu måste jag fixa lite så jag slipper springa till bussen, ha en underbar torsdag! Puss.

Kommentarer
Postat av: lisa

du o sertina kommer få kvarsittning för eftermiddan

2009-04-02 @ 17:20:59
URL: http://lisalonns.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback