16 april.

GRATTIS PERNILLA PÅ 39ÅRS-DAGEN!

Jag är typ halvdöd och jag är inte direkt på så extremt bra humör.. fick ett vykort igår som jag helst bara hade velat riva sönder, kasta och glömma bort.

Annars var det en jätte rolig eftermiddag/kväll igår, jag och Sita åkte till torpa och så va vi med en massa, sen åkte Sita hem. Jag stannade längre och det blev som sagt en jätte lyckad kväll! Fast slutet var nog ändå inte världens bästa när jag missade sista bussen och var tvungen att bli hämtad. Men bortsett från det. ;)

Idag är det en riktigt jobbig skoldag.. fast det funkar ändå eftersom det var så slappt igår.
8.30 engelska
9.20 spanska
10.15 bild
11.25 matte
12.45 syslöjd
14.15 idrott (som jag ändå ska åka hem ifrån)
För då kommer soc hit, och min pappa. Efter det så tror jag Sita ska komma hem till mig en sväng, om jag inte ska in till stan, för Daniel glömde alla sina prylar i min väska igår. ;)
Nej nu måste jag torka håret och äta en frukost! Puss på er.

Jag igår, hittade ett par söndriga glasögon utan skallmar och glas, och var bara tvungen att få bild på det. ;)

Kommentarer
Postat av: :)

vadå utan bågar?

är du korkad eller? :S

2009-04-18 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback