14 april.

hej bloggen! Skola nu då.

Som sagt, jag sitter i skolan på spanska, vi ska typ söka fakta om någon artist som vi ska "intervjua" på spanska. Det ska vara klart nästa torsdag.. Haha, bäst att klara det då.

Imorse var jag så förbannat trött så jag låg kvar i sängen tills jag var tvungen att springa upp, fixa mig och springa till bussen. Haha, så jag hann inte blogga imorse, men jag hade iallafall tur att vi skulle sitta i datasalen nu på spanskan då. Första lektionen var svenska och då blev jag av med min mobil, eftersom jag var dum nog att ha den uppe.. så den får jag inte tillbaka förens vi slutar vid 15.20. Fatta att jag är beroende av den saken! Ååh, haha. Jag lär iallafall inte ha den uppe mer på någon lektion.. Jag har iallafall fått låna Mikaelas mobil idag så det har iallafall funkat någorlunda. ;)

Idag vet jag inte riktigt hur det blir, Mikaela ska kanske följa med mig hem, det ska bli kul :D

Just nu skriver vi om Shakira, har skrivit ut en massa fakta om henne och sen ska vi göra om texten till spanska, jobbigt!

Hörs senare, efter skolan! Pussar från mig till er ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hehe, sov du gott? :)

2009-04-14 @ 16:08:18
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback