10 april - BÄSTAKVÄLLEN!

Tjenare bloggen.

Igår stack jag till Miccis och vi hade ångest över vad vi skulle ha på oss på kvällen, men det fixade sig. Så vi flummade och fixade iordning oss, stack sedan till jönköping och gick på kfum disco. Fast dumma mig trodde att det började 19.00, fast det började 20.00. Så jag och Miccis tog bussen in till Juneporten och köpte varsin cola, där träffade jag också Sita, kul! Sedan tog vi bussen tillbaka till kfum och där började det roliga! Haha, det var en underbar kväll, och Miccis blev superglad när jag presenterade henne för Sebastian Krantz. Men kvällen var skit härlig! Jag följde med Miccis hem sedan och sov hos henne. Tyckte att det inte var någon idé att åka hem..

Idag vaknade jag och Miccis vid halv elva ungefär, vi båda har extrem värk i hela kroppen efter våra hopp igår. Så vi låg kvar i sängen och snackade, sen åt vi en liten frukost. Jag åkte hem med ett bussen så nu sitter jag här ensam i mitt rum, haha fast de andra håller nog på med mat eller något där nere, det låter så iallafall..

Bilder ifrån igår kommer i ett inlägg strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback